שיווק רשתי


בספרו "אבא עשיר אבא עני",מחלק רוברט קיוסאקי את העולם לעשירים ועניים.
לתפיסתו 90% מהעולם עניים ו 10% עשירים.
מיהם העניים?
שכירים ועצמאים קטנים. אלה מוכרים את זמנם בכסף והשכר שלהם ברור ומוגבל.
מיהם העשירים?
בעלי עסק גדול מעל 500 עובדים, משקיע או איש נדלן, מקבלי תמלוגים, מי שנולד לאבא עשיר.

אז מה עושים אם לא נולדנו לאבא עשיר ואנו לא מוכשרים מספיק על מנת לקבל תמלוגים מיצירה שלנו?

תמלוגים משיווק רשתי (רב שכבתי) - Multi Level Marketting !

מה ההבדל בין שיווק רשתי לשיווק רגיל?
בשיווק המסורתי, יצרן המעוניין לשווק מוצרים בארץ, אמור לשלם ליבואן, למפיץ ולבעלי החנויות על מנת שמוצר יגע למדף.
בנוסף, צריך לשלם למשרדי פרסום, יח"צ וקד"מ על מנת שהצרכן יבחר במוצר שלו מבין כל המתחרים.
כך יוצא למשל שצרכן משלם 10$ על מוצר, אך היצרן, לאחר תשלום לכל נותני השירות שבדרך, מקבל 1$ בלבד.
בשיווק הרשתי, היצרן מתגמל את הצרכן הצורך את המוצר ומתגמל אותו כאשר אחרים רוכשים את המוצרים בעקבות המלצתו.
בחברות השיווק הרשתי משלם היצרן כמחצית מהרווחים לצרכנים המפיצים, ומאפשר להם להנות מהכנסה פאסיבית.
ואת יתרת הכנסתו משקיע במוצרים איכותיים וייחודיים.


שיווק רשתי שיווק רשתי